یک پروفایل خوب بسازید

پروفایل خوب شامل یک تصویر مناسب از کسب و کار شما، بیوی مناسب ، لینک ها و راه های ارتباطی اعم از شماره تلفن و ایمیلو ... می شود .

پروفایل خوب باعث میشود برند شما در ذهن کاربر شکل بگیرد و کمک میکند تا به یک اکانت تاثیر گذار تبدیل شوید. بیوی خود را با هدف پیج شروع کنید و بنویسید پیج شما شامل چه چیزهایی است . میتوانید آدرس یوتیوب و وبسایت خودتان را در آخر آن اضافه کنید

تولید محتوای مناسب و منظم

روزانه 95 میلیون عکس و ویدئو در اینستاگرام به اشتراک گذاشته میشوند.محتوا قلب اینستاگرام است . شماهم اگر میخواهید دیده شوید باید محتوای خوب تولید کنید و به صورت منظم منتشر کنید . هدف از تولید محتوا برای کسب و کار تبدیل مخاطب به مشتری است . محتوای شما میتواند شامل بسته های آموزشی، عکس از محصولات،رضایت مشتریان، محل کار شما و تیمتان باشد .

ساخت یک برند مشخص برای کسب و کارتان

برای اینکه یک برند قوی برای کسب و کارتان در اینستاگرام دست و پا کنید باید محتوای خوب و باکیفیت و ثابت بسازید . یعنی صفحه شما نباید متسکل از عکس های رندوم و بی ربط باشد. محتوا باید یک بازتاب عالی از کاری که شما میکنید باشد.به عنوان مثال اگر یک رستوران دارید که تمرکز آنروی سرویس دهی به خانواده ها است . محتوای شما باید شامل عکس های خانواده های خوشحال دور میز در رستوران شما باشد و همینطور خانوادگی بودن حال و هوای رستوران را نشان دهد .

با بخش های بعدی این مقاله همراهمان باشید . همینطور اگر نظری دارید در بخش نظرات اعلام کنید .