قانون گوش دادن

موفقیت در رسانه های اجتماعی به گوش دادن بیشتر و سخن گفتن کمتر نیاز داره . حتما میپرسید چطوری ؟

مطالب مخاطبان هدف خودتون رو بخونید و به گفت و گوهایشان بپیوندید تا مطالب مهم رو بشناسید .

اون وقت میتونید محتوایی تولید کنید که رضایت مخاطبان رو به دنبال داشته باشه .

قانون تمرکز

در شبکه های اجتماعی بهتره کار تخصصی انجام بدهید تا اینکه آچار فرانسه باشید.

یک رسانه اجتماعی متمرکز در مقایسه با رسانه گسترده ای که سعی داره برای همه مرد تولید محتوا کنه شانس بیشتری برای موفقیت داره .

قانون کیفیت

بهتره که 1000 مخاطب آنلاین داشته باشید که مطالبتون رو میخونند، خودشون دربارش بحث میکنند و اونها رو به اشتراک میگذارند. تا اینهکه 10000 مخاطب داشته باشید که بعد از تماس اول با شما ناپدید میشن!

قانون سپاسگذاری

در دنیای حقیقیافرادی که حتی یکبار با شما تماس داشته باشن رو فراموش نمیکنید ؛ در فضای مجازی هم باید به همین شکل رفتار کنید .

همیشه از کسانی که با شما در تماس هستند،سپاسگذاری کنید .

قانون دسترسی

نباید مطلب خودتون رو منتشر کرده و سپس ناپدید بشید. در دسترس مخاطبان باشید و در بحث ها شرکت کنید.

اگر بمدت چند هفته یا ندماه ناپدید بشید،مخاطبان شما رو با افراد دیگه جایگزین میکنن !